joi, 17 februarie 2011

A inceput votarea la concurs

A inceput votarea la concursul organizat de Oana pe blogul ei ,careia ii multumesc pentru aceasta frumoasa idee si pentru ca apreciaza accesoriile handmade, de fapt votarea a inceput din 16.02.2011 insa nu am apucat sa scriu pe blog despre asta.
Daca doriti sa ma sustineti si va place lucrarea mea Romantic Butterflies, tot ce trebuie sa faceti este sa intrati aici si sa ma votati pana in data de 23.02.2011 ...si chiar as avea nevoie de votul vostru...asa ca va rog frumos :) sa intrati pe site si tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comment cu numele meu Astrid Ibrasi -Romantic butterflies numele lucrarii...nici nu dureaza asa de mult :)
Din pacate la concurs am trimis o alta poza si nu se vad asa de bine funditele de tul...de accea am refacut poza ca sa vedeti mai bine lucrarea:)
Intrati aici pentru vot si lasati un comment :)
Multumesc anticipat tuturor celor care ma vor vota :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu